doing cartwheels in your honor, dancing on tiptoes


bloggar extremt ofrekvent, men är också väldigt upptagen. typ med att vara trött, stressa med skolarbete som prioriterats bort, jobba och släpa sig upp och ner mellan fyran-femman-sexan på hackspetten. har i övrigt en shoppingabstinens som aldrig någonsin förr, och det är jättejobbigt när man vet att man måste spara varenda krona egentligen. 19.00 planerar jag gå och lägga mig idag, har till och med undvikit att sova middag och längtat tillbaka till sängen sedan jag klev upp i morse. behöver nog flera veckors sömn egentligen för till och med mina klasskamrater har påpekat att jag är som ett vrak, hehe. tar tag i resten av livet imorgon, godnatt hörni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0