-

har klippt mitt hår så det bara räcker ned till axlarna, känner mig lite som veronica maggio. veckan går för långsamt, men längtar inte riktigt efter helgen. är tydligen ledig denna helg, och jag kanske borde planera storslaget med tanke på att denna chans inte kommer för ofta framöver, men jag känner mest för att ligga i min säng och inte träffa en enda människa. och sen plötsligt fick jag nåt ryck och började kolla på flygbiljetter, stockholm, göteborg, malmö, köpenhamn, alltså va??? ska ju inte åka någonstans.. konstig impuls. längtar ihjäl mig efter sommaren, barmark och ledighet men vem gör inte? så jag går runt och lever inte i nuet, det har jag nog gjort alla vintrar tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0