-


misstänker att jag fortfarande har lite feber men har faktiskt inte tid att vara sjuk nu, tar med en alvedon-karta till jobbet för "that's the spirit", som vi sa. har längtat till helgen men inte hunnit med hälften av vad jag borde ha gjort denna vecka, skjuter upp ångesten över det till på måndag. älskar att titta ut genom fönstret på morgonen och upptäcka flödvatten på älven, den här vintern kanske tar slut någon gång ändå. längtar typ ihjäl mig efter sommaren, som alltid, och kan tänka mig att den kommande blir bättre än någonsin. vilket borde vara omöjligt med tanke på hur galen den förra var. hade typ dödat för bruna ben, flerdagars-fester och spontana resor just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0